August 8, 2013

GIVEWAY: MELANO ROSE TWISTED RING

NL: Ten eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor het meedoen aan mijn Goosecraft giveaway! De reacties stroomde de afgelopen dagen binnen en ik kan concluderen dat het een goot succes was. De winnaar is vanmorgen gekozen en helaas kan er maar een de winnaar zijn. Maar verliezers niet getreurd, ik heb goed nieuws want deze week geef ik in samenwerking met MelanO een prachtige Twisted rose ring weg (3 rose ringen en 3 zettingen zoals de foto) aan een van mijn volgers! Ik draag al een tijdje precies dezelfde ring en ik moet zeggen ik ben er super blij mee. De ring past bij iedere outfit en ik krijg erg veel complimenten erover. Wil jij deze mooie ring winnen? Doe dan gauw mee aan de giveaway:

Hoe maak je kans?
- Volg Fashionista Chloe op Bloglovin (klik hier om te volgen)
- Like  MelanO op Facebook (Like hier)
- Like Fashionista Chloe op Facebook ( Like hier)
- Reageer hieronder met je email zodat wij contact met je op kunnen nemen als je gewonnen hebt.

SUCCES!


ENG: Do you like this ring just as much as I do? In that case, I have some good news for you! I can give away one ring (3 rose rings including 3 stones). Whoop Whoop isn't that amazing? I already fell in love with the rings and this combination is so beautiful!. Do you want to win this MelanO twisted rose ring? All you have to do to win:

- Follow Fashionista Chloe on Bloglovin (click here to follow)
-  Like  Melano op Facebook (Like hier)
- Like Fashionista Chloe on Facebook ( Like here)
- Leave a comment below this post, don't forget to include your emailaddress, so I can contact the winner :)!

 GOOD LUCK!

58 comments:


  1. WAUW dat is nog eens een mooie actie en wat een geweldige prijs
    Ik doe graaaaaag mee om een kansje te maken hierop! Ik vind jullie site.
    erg leuk en geniet van de gezellige berichtjes en prachtige producten
    Ik deel dan ook met liefde deze actie verder en geen een dikke LIKE .
    Mijn complimenten en blijf jullie trouw volgen!
    Op hoop van zegen wacht ik gespannen de uitslag af en schreeuw het van.
    de daken als ik mocht winnen van jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. Nice rings! I love it:)
    Have a nice day pretty!
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  3. Super Pretty!! Paola Holthausen pc24@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. Love this so much! sandrasu20m@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Ik vind deze ringen prachtig. Je zou mij hier écht dolblij mee maken, dus ik ga héél erg hard duimen...
    Fijne dag en groetjes Anita
    a.tuuk@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. Wat een mooie ring zeg! Past mooi bij een zongebruind huidje haha!
    martinealberts01@hotmail.com
    Liefsss

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtige ring, ik heb gister een rosegouden horloge gekocht dus deze ring staat er perfect bij. Ik doe dan ook graag mee aan de winactie! Mijn e-mail adres is edithmeijer@live.nl

    ReplyDelete
  8. Yay nice!♥

    Carola_van_bronswijkx@hotmail.com

    :)

    ReplyDelete
  9. Wat is de ring mooi, echt een beauty en wat zou ik hem graag winnen.
    Maak in ieder geval een kans door hier te reageren, dus verder kan ik alleen maar hopen.
    jacjanman@hotmail.com

    ReplyDelete
  10. Ik doe mee, ik ben een grote fan van deze ring. Echt een beaut xo

    ReplyDelete
  11. Allemaal gedaan!
    vdbnathalie @hotmail.com

    ReplyDelete
  12. Alles gedaan ! Ik waag mijn kans en deel het graag verder :) merci

    Tineke

    landscape@skynet.be

    ReplyDelete
  13. Wat een super leuke actie!
    Ik vind de ring prachtig!

    ReplyDelete
  14. Hilde Vander ElstThursday, 08 August, 2013

    Wauw.... vanwege hilde.vanderelst@hotmail.com !

    ReplyDelete
  15. :D cool giveaway!! ardonika.hajrullahu@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Super leuke actie! En jaaaaaa ik doe mee! Al een tijdje op zoek naar de perfecte ringen, bij deze gevonden ;-)

    ReplyDelete
  17. Super leuke actie! En jaaaaaaa, ik doe mee! Al een tijdje op zoek naar de perfecte ring(en), bij deze gevonden ;-)

    ReplyDelete
  18. Oh, vergeet ik m'n mail... tvaspert6@hotmail.com

    ReplyDelete
  19. Super coole giveaway!
    Die ring is echt prachtig :)
    zara-tje.b@hotmail.com

    ReplyDelete
  20. Coole giveaway!
    Die ring is echt prachtig!
    zara-tje.b@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. Super mooie stijlvolle ring! Ik doe mee!

    shirly_rijgersberg@hotmail.com

    ReplyDelete
  22. Prachtige ring(en) !! Ik maak graag kans .... amh.egmkemper@comveeweb.nl

    ReplyDelete
  23. Wat een leuke aparte ring, graag doe ik mee voor een van mijn kleindochters.
    Groetjes Irene
    ireneniec1948@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Great giveaway! I love these rings :)
    Debora Ferri
    debby_f@hotmail.it

    ReplyDelete
  25. Prachtige ringen, net zoals eigenlijk alles van MelanO!! <3
    sigridvp@hotmail.com

    ReplyDelete
  26. Prachtig! Net zoals eigenlijk alles van MelanO! <3
    sigridvp@hotmail.com

    ReplyDelete
  27. Welke vrouw il dit nu niet winnen, zooooo mooi mijn e-mail adres is loes@paulschoice.be

    ReplyDelete
  28. helemaal geweldig jokiaj@msn.com

    ReplyDelete
  29. Awesooooomeee! ;D
    hoiemmasofie@hotmail.com

    ReplyDelete
  30. Echt super mooi en vrouwelijk en aan elke outfit te combineren, luv it!

    ReplyDelete
  31. Heel erg mooi! Een super actie! Helaas is mijn vorige MelanO ring in de was verdwenen op mijn werk! Daarom wil ik erg graag deze ring winnen! Natuurlijk is de ring ieder ander ook van harte gegunt! Succes allemaal!
    Sabine_@live.nl

    ReplyDelete
  32. ohh wat gaaf! alles wat je moet doen voor deze win actie deed ik al. ik maak graag kans op deze geweldige ringen van MelanO.

    ReplyDelete
  33. Wat een leuke prijs om te winnen :)
    Mijn emailadres is: sijkefokkens@hotmail.com

    ReplyDelete
  34. Wat een mooie prijs. Mijn emailadres is: sijkefokkens@hotmail.com

    ReplyDelete
  35. Super mooi!!! ik heb nu een brede variant but i love these ones!!!!!

    arlene.gommers@hotmail.com !!! :D

    ReplyDelete
  36. super gaaaf!!! i love these :D

    arlene.gommers@gmail.com

    ReplyDelete
  37. diaan01@hotmail.com
    Super mooi deze ringen!!

    ReplyDelete
  38. Super mooi deze ringen!! dianabronsing@gmail.com

    ReplyDelete
  39. SUPER!!! 9970diana@gmail.com

    ReplyDelete
  40. Deze ringen zijn echt geweldig. Zilver kan ik niet tegen maar staal wel. Zelf heb ik er ook een aantal maar nog geen rose kleur. Dus deze drie zouden er perfect bij passen. Ze matchen met iedere outfit echt super!! charlotte_bighelaar@hotmail.com

    ReplyDelete
  41. Deze ringen zijn echt geweldig! Passen bij iedere outfit, heb ze zelf in een zilvere kleur. Ook ideaal dat ze van staal zijn want ik kan niet tegen zilver. Dus deze rose kleuren zullen er vast heel mooi bij staan! charlotte_bighelaar@hotmail.com

    ReplyDelete
  42. Doe ook heel graag mee en doe op je facebook mijn email erin , want stel je voor dat je zomaar deze prachtige ring mag dragen , zou geweldig zijn :)

    ReplyDelete
  43. Nem-lifebynem: ik kan helaas niet in wordpress reageren hierop,
    Maar heb toch alles geliked :) bij deze dus!

    ReplyDelete
  44. Het zijn prachtige ringen van MelanO, doe graag aan deze super actie mee! Ik volg jou regelmatig op je Blog... Leuk, heel véél succes!

    barbaranieuws@gmail.com

    ReplyDelete
  45. Ik maak heel graag kans!! sepia@home.nl 💙 💙 💙

    ReplyDelete
  46. Echt een hele mooie ring!! Ik doe graag mee. Ik heb alle stappen doorlopen :)

    ReplyDelete
  47. Echt een hele mooie ring! Ik dus doe ook heel graag mee :)

    ReplyDelete
  48. Ontzettend gaaf! I'm in :)
    anouk.donkers@hotmail.com

    ReplyDelete
  49. Wat een superactie! GRAAG! lindaenrenee@hotmail.nl

    ReplyDelete
  50. Super leuke blogs en een super mooie ring die ik graag om mijn vinger wil showen!
    Lesleykriek@hotmail.com

    ReplyDelete
  51. Zo'n leuke actie, echt een plaatje...en de perfecte kleur! Ik heb rood/oranje haar dus ik vind zilver te kil bij mijn witte huidje. Rose is perfect! Heb al een paar keer geprobeerd te reageren maar steeds lukt het niet. hopelijk nu, op de valreep, wel!

    Liefs Danielle

    daniellevb@live.nl

    ReplyDelete
  52. Wat een leuke actie! De perfect kleur als sieraad bij mijn rood/oranje haar, echt een fantastisch setje!

    Liefs Danielle

    daniellevb@live.nl

    ReplyDelete
  53. Wat een leuke actie! De perfect kleur als sieraad bij mijn rood/oranje haar, echt een fantastisch setje!

    Liefs Danielle

    daniellevb@live.nl

    ReplyDelete
  54. Wat een leuke actie! De perfect kleur als sieraad bij mijn rood/oranje haar, echt een fantastisch setje!

    Liefs Danielle

    daniellevb@live.nl

    ReplyDelete
  55. Zo ontzettend mooi! Love it!
    En ik ben echt verzot op rosé sieraden!

    lisettevhende@hotmail.com

    ReplyDelete
  56. YES!!! Gewonnen! Zo blij mee! Dankjewel Chloe! :)

    ReplyDelete

I really appreciate every new comment or follower and always visit your blog back. Thanks!

PS. for questions please send an email to info@ChloeSterk.nl ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...